luni, 7 septembrie 2009

Cerere de inscriere pentru Gala Karaoke Show

Cererile de inscriere legasiti la secretariatul Ateneului . Publicam aici modelul :
Concurentii sa aiba minim 14 ani .

ATENEU TĂTĂRAŞI
Iaşi, Strada Pictorului nr. 14
tel: 0232.261.846



CERERE DE ÎNSCRIERE
la GALA KARAOKE SHOW LA ATENEU
din data de 20 septembrie 2009


Domnule Director,


Subsemnatul (a)__________________________________,cu domiciliu în___________,strada_______________,nr.______,sc._____,et.__ap._____,
născut (ă) la data de ______________, telefon__________________,email________________________________, id yahoo Messenger______________________________vă rog să binevoiţi a-mi aproba înscrierea la concursul de interpretare GALA KARAOKE SHOW LA ATENEU organizat la ATENEU TĂTĂRAŞI în ziua de 20 septembrie 2009.
Menţionez că am / nu am mai avut alte apariţii scenice.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Fac muzică de ____ ani. Am avut următorii profesori:______________________________________________. Actualmente fac / nu fac pregătire muzicală într-un cadru organizat.
Ce limbi străine cunoaşteţi şi la ce nivel?
__________________________________________________
Ultima şcoală absolvită este____________________________
Ocupaţia la ora actuală este de_________________________
Mă oblig să achit taxa de preselecţie de 10 lei.




Data Semnătura

______________ ____________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu