marți, 22 septembrie 2009

Gala Karaoke Show la Ateneu

Gala Karaoke Show la Ateneu -editia a II-a - va avea loc in toamna lui 2010 .E posibil sa facem o preselectie si prin inregistrari video postate pe net .Inca nu am stabilit regulamentul dar ce vreau sa zic este sa nu uitati de acest site .Sa reveniti atunci , mai in preajma evenimentului , pt informatii .Pana atunci antrenati-va la serile de karaoke organizate de Iulian Ciobanu in oras . La anul poate facem o editie nationala daca se anunta concurenti si din alte orase care vor sa se afirme pe scena noastra de la Ateneul Tatarasi . Oricum avem sustinerea Radio Iasi care ne-a promovat evenimentul si cu care trebuie sa gasim cai de promovare si a concurentilor individual . Sunt sigur ca se vor gasi redactori muzicali deschisi spre promovarea voastra . Trebuie si niste piese ca lumea si trase bine intr-un studio . Deocamdata suntem la stadiul de sperante (sper nu desarte ) ca poate cineva va putea face ceva concret . E greu de spus ce va uram .Fiecare are talentul dar si drumul lui in viata .In Romania zilelor noastre este foarte greu sa traiesti din muzica . A face muzica este un lux la fel ca si cititul cartilor . Cati in ziua de azi isi mai pot permite luxul de a " pierde " cateva ore bune pentru a citi o carte ? Oamenii sunt tristi , suparati si stresati de grijile cotidiene de nu le mai arde de nici un fel sa cumppere un cd cu muzica sau sa vina la spectacole .Inca se mai castiga ca lautar pe ici pe colo pe la nunti si petreceri . Dar pentru asta trebuie sa stii sa canti toate genurile de muzica ceea ce nu numai ca este foarte greu dar poate si degradant pentru unul care detesta anumite coloraturi sonore .

Eu ma intorc in lumea muzicii pentru copii si daca aveti vreodata nevoie de ajutor in acest sector va stau la dispozitie cu mare drag . Aici sunt la mine acasa . Iubesc la nebunie sa compun muzica de acest gen !

Eu vreau sa va multumesc inca o data pentru ca ati facut impreuna un show de zile mari cum rar mi-a fost dat sa vad in viata mea .Si sa stiti ca deja imi este dor de voi ! Pupici din partea mea tuturor !
Vreau sa multumesc si publicului spectator care a fost de foarte buna calitate , foarte sensibil si receptiv la tot ce s-a miscat pe scena de au uitat ei insisi sa se mai miste timp 2 ore de pe scaune pana la pauza cand juriul s-a retras sa delibereze . Pe scena showul a continuat inca vreo 30 de minute fiindca asteptam cu totii cu sufletul la gura rezultatele juriului .
Am fost foarte emotionat pentru ca urma la finalul premierii sa-i inmanam marelui nostru compozitor iesean Titel Popovici Diploma de Excelenta pentru intreaga activitate .
Pentru aceasta m-am gandit eu ca mascota noastra , strengarita , scumpica si dulcica Ana Maria Lazar , ar fi foarte potrivita . Iata momentul :

Iasul se inchina in fata personalitatii Dvs , d-le Titel Popovici ,va uram sanatate si putere de munca in continuare si sa faceti ce ati facut o viata : sa calauziti pasii tinerelor talente spre afirmare ! Noi va multumim pentru tot si va iubim ! Fara oameni ca Dumneavoastra Iasul ar fi fost mult , mult mai sarac !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu