joi, 24 septembrie 2009

Filmarile lui Vasile Iftimie

Solistul de muzica populara , care m-a ajutat cu sonorizarea in multe dintre sesiunile de karaoke de pe parcursul verii , a avut si o camera video cu care a filmat pana i s-au terminat acumulatorii si vai , mult , mult prea repede decat s-ar fi asteptat . Asa ca mare lucru nu a filmat dar ce a filmat este foarte bun in conditiile cand suntem cu totul deficitari la capitolul filme si poze de la Gala . Pe viitor trebuie neaparat platit un cameraman profesionist care sa filmeze toata gala si sa dea fiecarui concurent cate un DVD .Asa am facut cand am facut serbarea de Craciun din 2005 cand am avut un cor de copii aici la Ateneu si am facut un spectacol foarte bun pe 20 decembrie 2005 .Aici cateva mostre : 1 , 2 .
Problema este ca am primit asigurari ca Ateneul va filma acest spectacol dar din pacate am inteles ca nu a mers camera video asa ca s-a filmat cu un aparat foto care avea un card de memorie de doar 512 mega deci s-a filmat destul de putin si nu prea de calitate .Faza dura este ca eu aveam acasa 2 carduri de 4G si 2 de 2G .In total 12 Giga de memorie dar cine a stiut ca e nevoie de ele ? Asta ar fi povestea trista a filmarii galei .
Voi posta aici toate filmarile facute de Vasile Iftimie .Iata filmul nr 1. :









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu